Test

Postet av Styret den 16. okt 2017

Antar vi kan bruke denne bloggen til meldinger som vi ellers typisk hadde sendt på e-post (?). Dette vil ev. gjøre det enklere å finne tilbake til gamle meldinger/meningsutvekslinger fra styret.


2 Kommentarer

Kommentarer

Logg inn for å skrive en kommentar.